Naar Jeugdfonds Sport & Cultuur ‘s-Hertogenbosch & Vught pagina
‘s-Hertogenbosch & Vught | 15 februari 2022
Jeugdfonds Sport & Cultuur ‘s-Hertogenbosch-Vught goede doel van BrandLoyalty in 2022
Jeugdfonds goede doel van BrandLoyalty in 2022
Het Jeugdfonds Sport & Cultuur ’s-Hertogenbosch-Vught is in 2022 een van de goede doelen van BrandLoyalty. Dit internationale bedrijf heeft wereldwijd meer dan 20 kantoren met het hoofdkantoor in Den Bosch. Het bedrijf ontwikkelt loyaliteitsprogramma’s voor merken en bedrijven, zeker ook in de retail.
BrandCharity is de afdeling van BrandLoyalty die samenwerkingen aangaat met goede doelenorganisaties. Op deze manier wil het bedrijf iets teruggeven aan de gemeenschap, vooral de lokale gemeenschap. In ’s-Hertogenbosch werkt men in 2022 samen met een drietal goede doelen: Quiet, Resto van Harte en het Jeugdfonds Sport & Cultuur ’s-Hertogenbosch-Vught. BrandCharity koos voor het Jeugdfonds vanwege haar insteek op kansen voor jongeren.
Het Jeugdfonds Sport & Cultuur ’s-Hertogenbosch-Vught betaalt de contributie voor de sportvereniging of van cultuurlessen van kinderen waar thuis weinig financiële middelen zijn.
BrandLoyalty zal het Jeugdfonds financieel ondersteunen en ook hulp bieden bij het doel om nog meer kinderen te bereiken. Medewerkers van het bedrijf zullen hun marketingkennis daarvoor inzetten (als vrijwilligerswerk). Dat geldt ook voor het werven van fondsen voor het Jeugdfonds. Verder zullen ze support bieden bij bepaalde evenementen van het Jeugdfonds.
Lees meer nieuws Lees meer nieuws van Jeugdfonds Sport & Cultuur ‘s-Hertogenbosch & Vught