Global

Global Nederland X Jeugdfonds Sport & Cultuur

Buitenreclame exploitant zet zich in voor kansarme kinderen

Global Media & Entertainment is een internationale speler op het gebied van buitenreclame (Out-of-Home). Het motto van deze enthousiaste, creatieve club? Hard werken, groots denken en nooit stilstaan. In het verlengde hiervan zet Global zich via ‘Make Some Noise’ in voor lokale goede doelen die de leefomstandigheden van kansarme mensen verbeteren. Een jaar lang worden er verschillende initiatieven opgezet waarmee geld wordt opgehaald. In 2024 lag de focus op goede doelen die werken aan het verbeteren van de levens van kinderen en jongeren in Nederland. Dat is waar het Jeugdfonds Sport & Cultuur om de hoek kwam kijken!  

Geheel op eigen initiatief werd er door Global Nederland een veiling georganiseerd. Global medewerkers – ‘Globallers’ – konden niet alleen items maar ook belevenissen inbrengen: concertkaartjes, parkeerplekken en een meeting ruimte op jouw naam voor een jaar. De organisatie heeft zo maar liefst €10.341 opgehaald. Deze donatie was het startschot van een meerjarige samenwerking waarin Global het Jeugdfonds ondersteunt met digitale schermen door heel Nederland. Dit partnerschap richt zich op: 

  • Zichtbaarheid: Het vergroten van de zichtbaarheid en het versterken van de boodschap van het Jeugdfonds. 
  • Merkactivatie: Het vergroten van de merkbekendheid van het Jeugdfonds. 

Petra Bosman, directeur Jeugdfonds Sport & Cultuur: “Wat een leuke en enthousiaste club is Global – we zijn erg blij met deze nieuwe partner! Met een verhoogde outdoor-zichtbaarheid gaan we geheid meer gezinnen bereiken. Zodat we ook weer meer kinderen kunnen ondersteunen. Ik zie er ontzettend naar uit om de komende jaren samen op te trekken.” 

Wist je dat?

kinderen en jongeren werden in 2024 via ons lid van een club.

kinderen en jongeren werden in 2024 via ons lid van een sportclub.

kinderen en jongeren werden in 2024 via ons lid van een cultuurclub.

uitgegeven sport- en cultuurattributen in 2024.