Naar Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam pagina

Rotterdam | 15 april 2020

Jaarverslag 2019

KLIK HIER : Jaarverslag Jeugdfonds Sport & Cultuur 2019

Het fonds is trots dat we van betekenis kunnen zijn voor de stad Rotterdam en haar jonge inwoners. Je leest dat het fonds in 2019 weer meer kinderen heeft kunnen ondersteunen. Kinderen en jongeren die graag aan sport en cultuur willen doen, maar van huis uit niet de mogelijkheid hebben. Het Jeugdfonds Sport & Cultuur vindt het belangrijk dat deze kinderen niet langs de kant staan en meedoen aan de samenleving. Voetballen, kickboksen, zwemmen, dansen, zingen, muziek maken of schilderen laat hen niet alleen bewegen en hun creativiteit ontdekken; kinderen ontwikkelen zich ook op emotioneel en sociaal vlak. Dat is belangrijk omdat hiermee hun zelfvertrouwen en redzaamheid ontwikkeld wordt.

We weten allemaal -zeker nu- hoe belangrijk dit is. Het Jeugdfonds doet er alles aan om in deze onzekere tijden alle kinderen en jongeren weer mee te laten doen. We doen dat de komende tijd weer graag samen met jou en jouw organisatie.

Wil je dit Jaarverslag in gedrukte versie ontvangen, dat kan, stuur een berichtje naar iebel.rotterdam@jeugdfondssportencultuur.nl

Lees meer nieuws Lees meer nieuws van Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam

Wist je dat?

gemeenten zijn aangesloten bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur.

kinderen groeit op in armoede.

kinderen en jongeren in 2019 de kans kregen om te sporten.

kinderen en jongeren in 2019 de kans kregen om te dansen, muziek te maken, schilderen.